Het coronavirus zorgt voor uitzonderlijke omstandigheden. Aandacht voor mensen en onze samenleving is belangrijker dan ooit. Het bezorgen van post, pakketten en andere zendingen voor onze klanten draagt bij aan het in stand houden van het maatschappelijke verkeer. Daarom blijven we op verantwoorde wijze in Nederland bezorgen. We nemen extra maatregelen om de verspreiding van het virus te voorkomen. In deze mail lees je meer over de maatregelen.

Bezorging van post en pakketten
Vanaf vandaag tekent onze bezorger na toestemming van de ontvanger voor ontvangst. Dit doen we om het contact tussen mensen te minimaliseren. We vragen de ontvanger om de laatste 3 tekens van het legitimatiebewijs en noteren deze in het handtekeningveld. Goed om je klanten hiervan op de hoogte te brengen via je eigen website.

Verruiming bezorgtijden en andere maatregelen voor bezorgers
We werken op dit moment aan de verruiming van de dagelijkse bezorgtijd en andere maatregelen voor onze bezorgers. We treffen aanvullende maatregelen om de werkomstandigheden zo gezond en veilig mogelijk te houden en de kans op besmetting te verkleinen.

Sluiting van je bedrijfslocatie
Als je je locatie moet sluiten en van de haal- of brengservice gebruikmaakt, laat het ons dan weten. Dan zoeken we samen naar een oplossing. Wil je de haalservice annuleren? Dat kun je eenvoudig zelf doen via Mijn PostNL.

Meer informatie
Via postnl.nl/corona houden we je op de hoogte van de actuele situatie. Hou dus vooral onze website in de gaten. Heb je specifieke vragen? Neem dan gerust contact op met je vaste contactpersoon of onze medewerkers van de klantenservice. Wij zijn van maandag t/m vrijdag van 8.00 uur t/m 19.00 uur bereikbaar via 088 – 868 68 68.

Bekijk de volledige collectie dokterstassen